Ännu ett nytt världsrekord med inte av Bolt!!


En bättre bild på p1800!!

En toyota supra som gick jävligt bra!"11

Här ser vi monstret i bakgrunden..

En snygg opel kaddet som gick brutalt!!

En snygg amason som vi såg på dragracet idag!

världsrekordhållare och världsmästare!!



En bil med tryck i!!!

tjena, idag har jag vart på streetrace hela dagen med farsan och min polare emil det var as skoj. Vi känner en kille som kör en Volvo P1800 med säkra 1000hk.....:) den går som fan och han körde såklart där idag. ska lägga upp en video som jag har gjort sen så förstår ni hur bra den går!!
när vi kom hem därifrån så avr det dags för mat det var gott och precis när jag skulle börja käka så sätter en polsk slägg kastare vid namn Anita Wlodarczyk nytt världsrekord med längden 77.96!!
men det tråkiga var att efteråt avrt hon så glad att hon hopapde och stuckade foten så hon kunde inte kasta någe mer på hela tävlingen men det behövde ju hon inte heller!!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0