Finnkamps-seger!


Och ungefär såhär kommer det se ut i göteborgsvarvet....hahah

ikastning av förbundskaptenen!!

början av ärevarvet!!

lite förbannad efter att ha sett dom där satans mässingkulorna....

tjena, nu har jag kommit hem från finnkampen det var as kul tävling!!
vi kom ner på fredag som jag nämde tidigare när vi kom ner så hade vi lite möte och så och sen käkade vi middag det var nice!!
nästa dag så vart det bara kolla på tävlingar och skrika på folk från sverige det var kul!!
sen hände det otroliga efter middagen så skulle vi åka hiss upp till rummet så vi gick in i hissen 11pers men man fikc bara vara 10 så hissen tvärstannade utan förvarning mellan förstavåningen och entren!hahhaa
vi vägde bara 65kg för mycket men det räckte tydligen!
sen fick vi vänta där i fan 50min innan en tekniker komo och öppnade dörrarna åt oss och ni fattar inte ens hur varmt det avr där inne allt var ingen immat!!haha
men vi kom ut tillslut sen var det bara att ladda inför morgonedagen som var min tävlingsdag!
jag vaknade vid åtta och gick ut och gick all kändes bra tills jag kom in på arenan och fick se dom där satans mässingkulorna 5st likadana!!!!"!"!"!" helt livsfarliga och små som fan !
det värsta som kunde hända menmen det var bara gilla läget och stöta!
det räckte iallfall för att slå finnarna så jag vann kulan!!
efter det så vart det en spännande väntan på slutresultaten i lagtävlingen och det slutatade bra...vi vann alla klasser!! finnarna hade inte en chans!
så det vart beslutat att förbunskaptenen ska springa i robert Kronbergs gamla heldräckt i göteborgsvarvet hahaha!!!
han kommer få skavsår!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0