fiska!!


till en början oseriöst fiske..

början av fighten precis i hugget!!

victor kan inte fatta hur stor den är!!!!

mattias väntar spänt på fisken!!!

stolta fiskare det var en lång och jobbigt kamp men arbete ger belöning!!!

tjena, idag började dagen med att jag åkte till källbrink för att kolla på tävlingarna jag kollade först på min kompis mattias och min polare daniel som skulle kasta discus. Dom kastade bra ståhl fick inte riktigt till det men det fick däremot mattias han slog pers med nästan 7m och slutresultatet blev hela 49.30 och det är han trea i sverige på iår. Jag ska tävla i spjut och slägga imorgon mot honom så han sover över hos mig idag.
på Kvällen drog vi och fiskade och idag så small det!!!!!!
vi fick en jätte gädda det vägde 10kg den avr enormt stor och kämpade som fan vi fick till byta fiskare för att han drig så mycket och snett så både jag och victor hjälpes åt att få upp den!!
ska lägga upp bilder på det !
alla bilder är tagna av Emil som också var med på fisket!
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Elias

Jävlar va stor den va!

2009-08-09 @ 16:58:57
Postat av: Anonym

oh jävlar va vägde den?

2009-08-09 @ 18:04:16
URL: http://liisahedin.blogg.se/
Postat av: Arwid

10kg helt sjukt!

2009-08-09 @ 19:42:42
Postat av: Anonym

vilken jätte! har ni ätit den:O?

2009-08-10 @ 20:03:42
URL: http://liisahedin.blogg.se/
Postat av: Sandris

Imponerad måste jag säga!

2009-08-10 @ 20:37:51
URL: http://asandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0