fredag


Inside man 10/10

Denzel Washington spelar huvudrollen i båda filmerna 9.5/10

tjena, idag gick jag upp vid halv åtta:/  för att åka ner till centrum med min syster och ta en fästingspruta det var jobbigt man var as trött. Och när vi väl kom dit en halvtimma för tidigt men det var för att vi skulle vara först  och dom skulle bnörja släppa in oss vid nio men dom där började visst jobba vid 09.20 dom gör fan ingenting där. efter det så åkte jag hem och sov för jag var ledig från jobbet idag pappa och mamma var med hunden på sjukhuset och det var inget roligt besked. Han har frmodligen en tumör på benet:/ men det var inte helt säkert så vi får hoppas på det bästa.
Sen vid ett så åkte jag och tränade jag körde bara lite stillastående i kulan började om lite för att försööka komma i form igen. Sen körde jag lite spjut som jag ska köra på sön på Huddingespelen det ska bli riktigt kul!!!
på kvällen kollade jag först på American Gangster och sedan med victor kollade jag på Inside man båda filmerna var riktigt bra!! kolla på dom om ni inte har sett dom!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0