Guld till Tyskland!


Det vart Robert harting som vann VM i Discus på längden 69.43m!!!

tjena idag har jag kollat friidrott sen åkte jag och tränade stötte kula det gick bra kändes stabilt och bra efter så var det hem och kolla på friidrott igen och jag såg fram emot discus finalen som kunde bli hur jämn som helst!
Men det började inge bra man skulle kunna fälja hela discus tävlingen på internet istället för på tv för att slippa alal jävla hopp grenar och löpning mitt i allt. Men då självklart hade det blivit nått fel på den servern så dom visade jävla höjdhopp jag var så förbannad!!"!"!"!""!
men till slut till sista omgången så kom den igång och visade discus men det spelade ingen roll för dom visade hela sista omgången på den vanliga tv!!
men det avrt ett spännande slut favoriten Gerd Kanter hade ingen bra dag och slutade på en tredje plats och ända till sista omgången så ledde Piotr Malachowski men i sista omgången så kastade hemma hoppet hela 69,43m det avr det sjukaste jag har sett jag bara skrek rakt ut !!! han lyftes fram av hemma publiken så jävla MÄKTIGT!!!!!!!!
piotr malachowski kom tvåa på resultatet 69.15m! nytt polsktrekord!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0