Hinder Hinder Hinder



Hellå, I morgon är det dags för min hinderdebut .... vi får väl se hur de går men de ska bli kul med lite omväxling. Loppet går på källbrink 20,15 och det kommer vara med några okey löpare bland annat joel lundin och Alexander Liss. Om några minuter ska jag iväg på lite finslipning av hindertekniken.

Snart börjar det närma sig JSM vilket passar bra för mig eftersom att jag börjar nå min topp för säsongen vilket känns roligt så att jag kan prestera maximalt på JSM. Jag var nyss nere på stora sm i Malmö som inte gick något vidare. Det berodde på att jag en dag innan hade sprungit DN galan som var ett snabbt lopp från start till mål och jag perssade på 800m 1,52,67 vilket satt kvar i benen till SM som jag kände redan efter första stegen och jag bara kunde göra det bästa av situationen men jag hängde med bra trotts allt, de var bara sista 150 sov var veliga. // Victor Hedin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0