Hinderloppet på källbrink


Här ser ni min jätte fina teknik ... not. men de finns mycket att slipa på.

Hellu, Tävlingen på källbrinks IP gick hur bra som hälst!! jag lyckades göra ett kanonlopp !! klockan slutade på 6,00,10 vilket var lite jobbigt eftersom att jag sattsade på under 6 min men bättre lycka nästa gång. men på den tiden ligger jag 2 a i sveriga bara 8 sek från EM löparen jonas legernes och 10 sek före växsjö löparen på 3 platts. I dag körde jag mitt sista hårda pass och de kännsde kanon så snart bär det av till karlskrona. i morgon blire massage och bastu. // victor Hedin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra:D Va tävlar du i Karlskrona?

2009-08-11 @ 12:58:20
URL: http://liisahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0