Lag-sm guld!!


Bästa prestationen på vm tycker Robert Harting stog för genom att i sista kastet kasta åt sig guldet på nytt nationsrekord!!

tjena, idag har jag vart på lag-sm det avr roligt vi åkte buss tidigt från morgonen upp till falun där tävlingen skulle avgöras.
det fanns inte kula så jag körde spjut idag och det gick jävligt bra jag persade med två meter och kastade 58m och jag vann tävlingen men det var inte så speciellt viktigt utan vi var jäkna i alla grenar och vann lag-sm för 15-17 så huddinge är bästa klubben i sverige!!:)
jag kom hem nyss så det har varit en heldag!
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vi e äger! :D

2009-08-24 @ 17:52:31
Postat av: Elias

Tyska nationsrekordet är 71,50 av Lars Riedel!!

2009-08-28 @ 21:54:21
Postat av: Elias

Eller 74m om man räknar med Östtysken med världsrekord ;) slarver,,

2009-09-05 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0