Sicktet är inställt på Skol-sm


2 guld 5000m och 10 000m . Bekele är den förste att ta två gold på träckorna.


Musse sprang bra på vm trotts sin förkylning, musse gjorde den bästa insattsen på vm i Berlin 2009.

hellu, nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen. Har haft mycket att göra, skolan börjat och allt men nu är jag igång igen. Det var rätt tungt att springa in som femma på sm efter alla mina egna förväntningar på mig och min kropp men ibland får man ge sig och bara åka hem och träna hårdare, längre, fler gånger, snabbare, uthålligare och det är med den här inställningen jag inleder sattsningarna till nästa år. Vinterna kommer att bli tuff med mycket träning och kallt väder men jag kommer att klara det och till sommaren kommer jag vara i mycket bra form. men tävlings säsongen är ännu inte slut, på tisdag kör jag 2000m på stadion och torsdag 3000m på hemma plan. jag kommer inte göra några super resultat eftersom att jag ligger i rätt hård träning till skol sm men kom gärna upp på källbrink torsdag kväll och kolla och heja fram mig till klubbrekord. På skol sm där jag siktar på 3 guld ( vilket kommer vara svårt) men jag kan klara det , de vet jag. jag har tidigare fått 2 gul och 2 silver under skol sm tävlingarna för två år sedan i Gävle.  nu på skol sm kör jag 3 löpsträckor men vilka kommer jag berätta senare. // Victor Hedin

Kommentarer
Postat av: Mary!

Lycka till !!! =) Träna inte sönder dig bara, det är inte så kul. Strecha!! (stavas de så? :S)

2009-08-24 @ 05:34:07
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar det:) när är skol sm?

2009-08-24 @ 14:39:58
URL: http://liisahedin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Musse var bra!

2009-08-24 @ 14:53:48
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0