tävling!


Jätte gösen;)

tjena, idag var det dags för huddinge-spelen på källbrink idag avr det inte kula utan det avr spjut och slägga. Det började med slägga och det gick jävligt bra förra året kastade jag 46m och nu gjorde jag 58m utan att ha tränat nått . Jag hade också ett kastöver 60m fast övertramp. Mattias kastade också bra han vann på 63m och det var nytt personligtrekord och han leder sverige för iår och jag kom in på en 4e plats på sverige statistiken. Efter det avr det spjut och det avr halv fem så man avr rätt seg när det avr dags men det gick bra jag kastade 54m men det konstiga var att dom bara hade 55m spjut så som dör helt i luften om man kastar högt så det avr helt värdelöst. Mattias vann på 57m men han hade också problem med spjuten han är också bäst i sverige i spjut iår. Och jag kom in på en fjärdeplats där med.
efter tävlingarna så åkte victor och jag och fiskade lite men fick ingen jätte gädda denna gång avrt abra en LITEN gös:P
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0