tisdag!


guld favoriten Gerd Kanter från Estland han vann Os-guld förra sommarn och
har imponerat hela året. Hans pb är hela 73.38m


Robert Harting från tyskland deras hemma hopp som imponerade i kvalet.
hana pb är 68.65m


Piotr Malachowski från polen en stor medalj kandidat han hade ett riktigt
dåligt kval men han klarade sig till final. Hans pb är 68.75m


Zoltán Kövágó en till medalj kandidat från hungern han pb är 69.95m


Virgilijus Alekna från litauen en veteran som kan utmana om medaljerna ikväll
hans pb är 73.88m

tjena, idag har jag inte gjort mycket utan gick upp vid nio tiden och sen kollade jag på friidrott hela dagen. Och idag var det discus kval för herrar och alla stora favoriter gick vidare i första kastet utan problem ikväll är det finalen det ska bli spännande!!
på kvällen åkte jag och tränade jag körde lite hopp och sprint först det kändes bra sen efter det så vart det lite mage och rygg nere i gymet det gick också bra!
på kvällen så gick jag till victor och kollade på kvällspasset på friidrotten. Det var inget speciellt ikväll förutom damernas spjut där lyckades en tysk veteran vinna och det vart hemmapubliken glad över.
Och idag började victor i skolan....jobbigt,själv börjar jag på måndag!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0