Vatten vatten vatten i knät ....


Stockholm olympia stadion under DN galan för några år sedan

 mycket fin tecknik över vatten hindret..... tyvärr inte jag hehe

Hellu, i dag var det dags för 2000m på stockholm stadion och det är alltid lika trevligt att tävla där. tävlingen gick inte super bra men helt okey , 5,40 är okey om man kollar tillbaka på hur hårt jag har tränat innan loppet. Uppvärmningen blev lite obehaglig eftersom att jag mitt i natten vaknat av att knät var spänt och det kändes som att jag aldrig hade stretchat i hela mitt live men den kännslan försvann under uppvärmningen och när jag kände efter på knät såg hela knät ut som en vatten ballong..... konstigt men allt vattnet i knät rann bort när jag stretchade knät och det blev bättre. Jag kanske har druckit för mycket vatten haha vem vet men skummt var det. Nu väntar 3000m på källbrink på torsdag och det känns bra. // victor hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0