First Hotel ja, Karlskrona






Karlskrona- Mycket fin stad

Hellu, i dag var det en lång dag i bilen till Karlskrona men nu e vi här och jag har vart ute och tränat lite lätt och kroppen känns helt okey, inte 100 men som jag lärt känna min kropp vid den här tiden så kan jag säga att när jag gort mina bästa tider har det kännts så här halvbra så ja ser framm emot morgon dagen. Bastun här på hoteller var riktigt nice så de blev en lång stretch i bastun efter passet sen den gotaste oxfilé med champinjoner och pasta som jag ätit sen jag var nere på träningsläger i Italien så om ni är nere i Karlskrona, leta efter en Italiensk restaurang nere vid hamnen.// victor hedin

Kommentarer
Postat av: Anders Ström

Oj!!Fantastiskt roligt Victor!!!

Grattis till klubbrekordet på 800m!!!

Jag gjorde själv för exakt 40år sedan (1969) 51.0 (400m) och 1.53.5 (800m)

innan jag skadade mina hälsenorna i

militärtjänsten. Så jag förstår känslan!!!

Jag tävlade då för Sundbybergs IK.

Nu är jag veteranlöpare i Huddinge AIS.

2009-07-07 @ 11:04:20
Postat av: Victor Hedin

Tack så mycket! Okey hur var det med banorna på den tiden ? vare kolstub eller hur de stavas ? hur gammal var du ? hur tränade du ungefär ? vare mycke distance eller intervaller ? va körde du för intervaller? // victor Hedin

2009-07-13 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0