fredag




tjena, ingår jobbade jag som vanligt till kl fyra sen så stötte jag lite kul hemma på tomten med sjuan det gick bra. Om en vecka ska jag åka till malmö och vara med i senior sm i kula det ska bli riktigt kul!! och på tors är det en tävling i kungsträgården jag tävlar vid 1tiden tror jag sen på kvällen kommer dom stora gossarna och ska stöta kula. Dom bästa kommer och jag ska vara funkionär ska bil riktigt skoj!!! kom och kolla det är gratis:)
på fredag kvällen fick vi gäster så vi åt väldig god man det var grillat kött med pommes och vitlökssmör!
jag har också hållt på med en video när man inte har nått att göra så det är lite info om olika kulstötare ska lägga upp dne här !
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0