Hemma igen


Jag och Ståhl efter Kvalet!


Ståhl och jag


Malin,Arwid,Mikael,Linn


Kastargänget


En bild från kvalet


Ståhl och Arwid och en ledsen tysk


invigning på värdsmästerskapen


Glad arwid som precis har kommit till vm-final


Mat som inte var så populär bland vissa folk, hanna närmast bilden till höger


Jag Världsmästarn och ståhl


Lite storleks skillnad...


Svenska landslaget plus tränare


Ståhl får trängas i bussen

Hela kastar gänget samlat plus en stavhoppare längst ut på kanten


philip och jag

tjena, idag kom jag hem från bondelivet i vingåker det har vart jävligt kul och man fick sova hur länge man ville det avr jävligt skönt!
När jag kom nhem så åkte jag och tränade med farsan jag körde styrka och det kändes bra nu jävlar ska det tränas till finnkampen som avgörs om lite mer än en månad.
tänke lägga upp lite bilder från uvm!:)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0