idag mår jag bra idag är jag stark!


En bild från i vintras en tävling i falun stötte 18.75 tror jag och var väldigt nära
på min första stöt över 19m då.

tjena, idag har jag jobbat tills kl 4 och det gick bra men jag var väldigt trött. Efter det så åkte jag och tränade med victor på källbrink jag körde lite sprint och hopp och sedan lite mage och rygg kändes bra som fan men kommer nog ha lite träningsvärk!
Sen åkte victor och jag och handlade lite snacks sen for vi ut på sjön men det visade sig inte vara nån bra ide. Det började med att vi hade medvind när vi rodde ut från sjön och då tänkte vi fan vad lätt det går det måste avra båten som är lätt sa vi för vi fick en annan båt än förut. Så vi två dumhuvuden rodde längst ner i olången och tänkte fan vad  lätt det går Men... vi märkte när vi skulle vända hem att det var lite jobbigare i motvind och det var fan det jobbigaste jag gjort på länge det slutatde med att victor och jag tog en varsin åra och rodde på det viset och när vi väl kom tillbaka så hade vi bara en timma kvar att fiska så det vart ingen fisk!!
sen sket en ful jävla fiskmås på mig...jag menar hur stor chans är det att den skiter just på mig i en stor sjö?
men den träffade iallfall och det var inte ett bra tecken heller...
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Elias

Hahahha vilken jävla dag :P och fiskmåsen med...

2009-07-23 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0