lugn dag!

 


En bild från världsungdomspelen tidigare i sommras varmt var det!!

En bild på simon gustaffson när han vinner senior
sm-guld i kula inomhus på 17.62 med den 7.26kg
tunga kulan.

tjena, idag har det inte hänt mycket jag vaknade vid 11 tiden och gick upp och käkade frukost. Efter det så testade jag våran nya grästrimmer och klippte alla gräs jag hittade på tomten det var as kul!!
sen efter det så var det friidrott på tv i 7timmar så det fanns lite att kolla på. Samtidigt som det höll på stötte en kompis till mig kula i junior-em och det gick bra han slutade på en 6e plats. Men det är så att han har en skada i fingret så han stöter bara med handflatan om han hade vart hel hade han garanterat tagit medalj-Grattis simon!
på en gala från barcelona så var det en väldigt högklassig kultävling där det slutade med seger för tomasz majewski och vann på hela 21.64 nytt personligt rekord. Jag har gjort en film från den tävling som jag lägger upp;)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0