måndag=träning


förra årets BigShot

tjena, idag var det jobb som vanligt, på morgonen åkte farsan och och köpte massa skruvar,brickor,bultar mm och vem fick det roliga jobbet ocg rensa och sortera alla saker? jo jag , jag höll på i tre timmar och rensade och sortera skruv så det var inte så roligt. Men sedan vid halv fyra så åkte vi och trnäade och det kändes bra!!
efter det så stötte jag lite kula här hemma på tomten och det gick jävligt bra ser fram emot tors ska bli riktigt kul!!
jag börjar tävla vid 12 så kom till kungsträgården och kolla om nån vill!!!
och kl 16.45 börjar världselit damer och någon timma senare runt 18.00 börjar män stöta ska bli riktigt kul!!!!!!!!!!!!!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0