söndag


ett par vind byxor

regnjacka/vindjacka

en pike tröja ocg en keps

Nya gympa skor som jag fick idag

ryggsäck

regn jacka som jag byte mot en t-shirt på vm!!!

ryggsäck och keps

bag

Overall byxorna

och overall jackan

Långärmad tröja

huddinge ais tävling t-shirt

tjena, idag vart det en typiskt söndag eftersom det inte är några hemma finns det fan inget att göra. Men vid fyra tiden så åkte vi och hämtade mina kläder som jag ska ha när jag är funkionär på torsdag i kungsträgården det ska blir riktigt kul!
jag ska rulla tillbaka kulor till dom riktigt stora männen. Nästan alla som är världselit i kulstötning kommer dit det ska bli så jävla kul!!!längtar som fan!
sen på förmiddagen ska jag tävla själv det ska också bli skoj!!:)
igår fick jag huddinges nya tävlingdräkt och overall det var as snygg och sen fick jag några saker när jag var iväg på vm med landslaget så jag tänkte lägga upp lite bilder på vad jag har fått förutom huddinge kläderna som man fick betala för!!
Om ni undrar var victor är så är han på semester i norrland han kommer hem på tors och då lär ni får ett långt inlägg;)
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Elias

Vi vill ha Victor tillbaka!!! :@ haha

2009-07-28 @ 00:06:19
Postat av: Arwid

hahhaa

2009-07-28 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0