Tomasz Majewski!!!!21.95!!!


Tomasz Majewski

Tomasz Majewski-21.44m

dn galan gick sämst verkligen helt åt ja...... menmen bara försöka glömma nu åker jag imorgon till malmö för att tävla med männen på stora sm känns jävligt bra inför det jag stötte med 7.26 kulan på träning och det kändes bra!
däremot fick jag uppleva en fruktansvärd bra kultävling för män jag var funkionär och fick se min favorit bland kulstötarna stöta hela 21.95m!!
nytt personligt record med 34cm!!!!!
det var mäktigt han hade två underkända stötar dom godkända var alla över 21m.
21.65-21.95-21.44-X-X-21.86 helt sjukt!!!
ska lägga upp en video på stötarna efter helgen eller ikväll vi får se;)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0