Valbo games och lite annat


Kenenisa Bekele


Kenenisa Bekele, Bekele Bekele

Hellu, nu var de länge sen jag skrev. I går kom jag hem från Gävle där jag tävlade i Valbogames 400m där jag sprang på 50,91 trotts att jag stannade av innan mål vilket coach inte tyckte om men blev rätt besviken för hade väntat mig lite bättre. Min form är helt okey men jag åker till ´Norge på torsdag och där kommer jag slipa formen till DN galan och SM vilket ska bli hur kul som hälst. I dag körde jag en distance som kändes riktigt bra.

För några dagar sedan sprang kenenisa hem ytterligiare en seger på Golden L galan. Han ser starkare och starkare ut för varje tävling han gör så han har allt under kontroll och kommer ta hem VM utan problem. Han kommer bara att köra 10 000m på VM i belin. Han brukar köra både 5000 och 10 000 på VM men inte i år, kanske börjar han bli lite gammal eller beror de på att han sattsar på världsrekord ?
 // Victor Hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0