VM avslutat




Här är ståhl och jag efter kvalomgången.

tjena, det var länge sen vi hördes av nu har jag tillbringat en hel vecka i italien på ungdoms-vm för 17åringar och yngre. Jag tävlade den tredje dagen. Dagarna innan det så slappade jag bara på hotellet och spelade tv spel med min rumskamrat som var Daniel ståhl han kör discus som huvudgren men ställde också upp i kula. Kvaldagen var äntligen framme och jag gjorde det jag skulle jag var rätt nervös men det löste sig och jag gick vidare till vm-final på pinsammaresultaten 18.48. Det var dom tolv bästa som gick vidare till final. Finalen gick dagen efter och det kändes bra införtävlingen men det gick inge vidare jag tappade mina tre stötar jag hade och det avrt bara 18.17 i finalen som gav mig en 9e plats i mitt första Vm. Det är helt ok men jag kan mycket bättre men med skadeproblem och strul med tekniken så var det helt klart bra. Jag är trots allt 9a i världen och 5a i europa så det är inte illa pissat för en huddinge bo;)
//Arwid

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, vad roligt att ni har en blogg tsm. Arwid, du borde få bilderna på dig å Legernes när ni stoppade upp vindruvor i läppen på tåget från göteborg för två år sedan. hehe. =P

2009-07-19 @ 22:13:21
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena mary!

det var länge sen, haha a visst är det;)

haha aa det var tider det, i våra unga dagar!

det var en trevlig resa hem faktiskt haha....

2009-07-19 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0