15.33!!!

Tjena, idag har det varit en lugn dag jag vaknade runt 10 och gick upp och käkade gröt som vanligt sen så var det bara ladda för tävlingen. Och fy fan vad segt tiden går när man väntar på att åka nånstans. Men tillslut  så åkte vi mot sollentuna, men gissa vad det var hela vägen dit? jo kö jäävligt lång kö men vi tog en liten omväg som vart en genväg eftersom det inte var nån kö där. När vi kom fram så var det ca 1.5 timma till tävlingens start och det känns bra men det var kallt som fan för det blåste mycket och var runt 10grader i luften. Jag gick först och kollade på lite discus innan jag började värma upp ca en halvtimma innan tävlingensstart.Jag började stöta in lite och det kändes bra som fan så nu var det bara att ladda!! och det gick bra som fan det fanns bara en riktigt dålig stöt och den var på 14.53 då jag tappade den och stötte med bara tummer:P. Min serie var bra som fan 14.54-15.21-14.74-15,21-14.98-15.33 så jag hade 4 stötar över mitt gamla personliga rekord! Sen så vart jag distriktsmästare för män :)
nu är det bara ladda för söndag då jag ska stöta med 5kg!
hade gött!


Kommentarer
Postat av: Ibro

Grattis Arwid!!

2009-06-05 @ 23:46:23
Postat av: Arwid

Tack så mycket Ibro!!

2009-06-06 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0