Allt eller inget



Det spelar ingen roll att det regnar, det spelar ingen roll att det snöar, det spelar ingen roll att det är hettande värme, det finns inget som hindrar mig från att springa. Att känna pulsen slå och svettet rinna är för mig en obeskrivlig kännsla, vissa beskriver löpningen som en drog, en kännsla som man är beroende av men för mig är löpning är en religion med oskrivna regler, den som lyckas finna dem oskrivna reglerna når toppen. För dem som inte finner dem oskrivna reglerna kommer total framgång förbli okänt.

Man måste hitta kärleken, kärlek är den kännsla själen behöver för att kunna kämpa för att nå dit man vill. Vissa finner kärlek för en person och gör vad som hälst för personen, i nöd och lust., vissa finner kärleken i ensamheten och vissa i naturen. men jag finner kärleken i löpning. Ingen annan än dig själv kan känna just den känslan, kärlek. Och därför finns det inga svar på dem frågor folk ställer: Vad gör dig kär i henne/honom, Varför är du alltid ensam? varför bor du ute i skogen?  Det finns ingen som kan förstå din kärlek bara finna sin egen och då måste den personen gå sin egen väg för att få svar.// Victor Hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0