Äntligen stött kula igen!!



Ulf Timmerman.

Tjena, jag fick sov morgon idag gick upp vid ca 10 tiden. Jag skulle till sjukgymnasten kl 13 så Joen körde mig dit.
Och han sa att knät såg riktigt bra ut och att jag kunde börja stöta lite stillastående stötning och sånt!!:)
Efter vi hade vart hos sjukgymnasten så åkte vi till farsta för att hämta mina sulor till mina nya skor och dom kändes riktigt bra man vart mycket stabilare. Och sen åkte vi hem och åt mat fläskfile med pommesfrites mmm vad gott:)
och efter det så åkte farsan och jag ner till hallen och stötte lite stillatående och drillar för ansatsen. Det kändes as bra gjorde inge oont i knät alls!!
aå nu är det bara ansats kvar sen jävlar ska det stötas låångt i göteborg nästa helg!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0