Distance


Bekele blir pushad av en kavajnisse

Hellu, Dagen började med att jag gick upp kl 08,00 ! och åkte till massören och fick massage sen var det dags för dagens första träningspass och det känndes riktigt bra fast jag blev riktigt trött och fick ont i magen så jag sov två timmar sen när det närmade sig 17.00 så drog jag på mig löparskorna och körde dagens andra pass. Efter passet hoppade jag in i bastun, Rktigt skönt!

kännslan under löpningen är viktig, jag använder mig endast av en vanlig klocka som det går att ta tid me, inget annat. Pulsklockor och steg mätare är material som jag tycker stör träningen, man blir ingen bra löpare genom att fästa sig vid en pulsklocka eller en klocka som mäter hur långt man springer, man ska bara ha ett par skor och en väg att springa på för att nå sitt mål.

Kommentarer
Postat av: Elias

Sant. Det finns ju en anledning till varför fattiga Afrikaner är bättre löpare än rika Européer och Amerikaner. Kvalité på träningen, istället för på prylarna runt omkring.

2009-06-16 @ 20:52:56
Postat av: Victor Hedin

Ja precis, du har fattat men de e vi inte överraskade för eftersom att du är en av världens bästa friidrottare

2009-06-18 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0