En skön dag

tjena, Idag vaknade jag av att farmor och farfar kom hem till oss klockan var ca 10. En sak som är bra när farfar och farmor kommer är att jag slipper oftast jobba för det gör farfar istället. Han började jobba som sadelmakare när han var 14 till ca 65års åldern och pappa började jobba heltid när han var 15  och det farfars pappa som startade företaget. Så dom är erfarna sadelmakare. Så jag tog det bara lungt första delen av dagen sen ringde jag victor och vi kollade på en friidrotts tävling från finland. Efter det så gjorde vi vårt adidas märke och satte upp i victorsrum vart väldigt bra . Vi sågade ut hela märket i trä och sedan satte upp det på en skiva med ett lakan som bakgrund eftersom vi inte orkade måla det:P.
sedan färgade vi bokstäverna med svartpenna! vi jobbade från 9-12 men det var värt det!
hade gött!! // Arwid



Här ser vi en bild på victors rum och adidas skylten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0