Göteborg

Hellu, Nu ligger jag i sängen på mitt hotell rum å slappnar av. I morgon är dagen då jag förhoppningsvis lyckas få till ett riktigt riktigt bra lopp. Idag har jag spenderat hela dagen i en bil så jag e rätt seg i kroppen men direkt när vi kom ner till Gbg åkte vi raka vägen till slottsskogsvallen så att vi kunde träna. jag är här med Alexander Nordkvis och Tom Babtist, två landslags löpare, fast dem är sprinters. Träningen i dag känndes riktigt bra. Middagen efter träningen var riktigt god och jag såg många kända löpare som Mattias clason mm. Några Kenyaner var också på Platts bland annat en 91:a som springer riktigt bra på 5000m så det skall bli kul att se i morgon. // Victor Hedin
Bilden är från Staffet SM i Karlstad där vi tog Guld på 3x800m å min sträcktid visade 1,55 trotts att jag saktade in å vinkade åt publiken sista 50m

Kommentarer
Postat av: Arwid

yeahh!! kör hårt !!!

2009-06-08 @ 21:03:58
Postat av: Hreinn

haha, ja du var verkligen super stark på det loppet :D Så jävla kul att vi vann ;)

2009-06-13 @ 17:18:32
URL: http://hreinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0