Intervaller


Mustafa mohamed, Sveriges bästa 3000m hinderlöpare

Hej, I dag har jag vart trött i stort sätt hela dagen. Sömnen va inte så bra i går natt så att intervallerna i dag blev lite kämpiga men jag tyckte att jag klarade av det bra med bra fart och känsla genom hela passet vilket tyder på en bra form till Världsungdomsspelen. Jag ser fram emot tävlingen riktigt mycke nu och det ska bli kul och känna hur det känns nu när jag tar det lite lugnare på träningarna. Arwid va med som stöd i dag och de va grymmt. Vi drog till stan innan för att han skulle köpa en grymt snygg tränings t-shirt som jag snodde av honom efter passet och schtekte ner till tåget med.
Sedag har jag bara kollat Lag EM vilket var ett Lag EM som Europeiska förbundet borde skämmas över eftersom att dem förstört alla långloppen med nya regler så vi tycker inte om deras insatts och det skulle vara bättre med rutinerade folk som bestämmde i den komiteen i stället för folk som tar sig vatten över huvudet. Fast Musse räddade dagen ändå genom att utklassa alla deltagare i 3000m hinder loppet. Grymt musse!!!!!!!!!!! // Victor Hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0