jobb och läkarbesök igen..




min "låda" och mitt datorbord!

Tjena, idag gick jag upp kl 9 som jag förmodligen kommer göra dom flesta dagarna detta lov eftersom jag jobbar hos farsan hela sommarn. Idag gjorde jag färdigt båtdynan som jag jobbade på igår den vart jävligt bra! Sen skulle jag vara på sophia hemmet kl 1 så farsan jag och joen brände dit. Sjukgymnasten sa att det såg bra ut förutom att det var en liten överbelastning på knät och därför var det lite svullet och stelt men han sa att det inte var någon fara. Jag fick några nya övningar som jag ska köra imorgon sen på tors ska jag tillbaka dit förhoppningsvis för sista gången. Nu har jag inte stött kula på 1.5 snart men snart hoppas jag kunna göra det, det börjar kännas så! är så jävla sugen på att stöta kula så det finns inte!!
När jag kom hgem så fixade jag lite med mitt rum jag satte upp tv istället för att ha den på golvet. Skulle vilja ha en plasma tv men om man inte har råd så får man göra det bästa av det man har. Lådan som tv sitter på gjorde jag för några månader sen.
och samma sak med datorbordet!
// Arwid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0