jobba och träna!

Tjena, Idag började jag jobba hos farsan jag gick upp vid nio tiden och åt ltie gröt. Sedan när kl var runt 10 så kom Min syster Amelias pojkvän som heter Joen han ska jobba en vecka här med farsan och mig:).Jag och Joen skulle börja med att åka och slänga soppor.
Jag och Joen lastade Caddyn ( våran bil) med så mycket soppor det gick det var så jävla fullt. Sedan åkte vi mot högdalen där sopptippen ligger. Sen på hem vägen så åkte vi förbi sörskogen för att köpa tre kebab tallrinkar det var gott som fan!
Efter det var det bara börja jobba igen joen och jag satte oss i bilen igen och åkte och köpte lite grejer på woody.
Efter det så jobbade jag på en båt dyna gjorde en ny botten skiva och sedan ny stoppning. Efter det satte jag på klädseln det vart bra!!
Sedan var det dags för träning så jag och farsan brände iväg till gubbängen där vi tränar jag körde bara igenom kroppen lite och sedan en lång och välbehövlig bastu.
// Arwid



På bilden ser vi en Ricky Bruch i sina bästa dagar!!haha
Ni som inte vet vem han är ska jag berätta lite om honom.
Han är född år 1946 och hans gren är discus. Han körde även
lite kula och var inte dålig på det heller . Han har vunnit ett
OS-bronze och ett Em-silver i discus. Hans personliga rekord
med den 2kg tunga discusen ligger på hela 71.26!!
Ricky är känd för sin speciella personlighet. Han har även vart
med i lite erotiska filmer haha.
Han är en riktig svensk kastare!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket lejon! grrrrrrrr

2009-06-19 @ 04:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0