jobba,träna och varmt som fan


båtsoffan som farsan och jag har slitit med men farsan har självklart
slitit mest:P.
´
tjena, idag har jag jobbat hela dagen farsan och jag har jobbat på en båt soffa som ska vara klar imorgon och den vart jäävligt bra kommer nog sitta fint i båten. Jag tränade också jag stötte kula det gick jävligt bra känns as bra i tekniken, på lör ska jag tävla på världsungdomspelen i göterborg samma som victor ska åka till imorgon det ska bli jävligt kul!! får se hur det blir mede resultat nu när jag precis kommit tillbaka från skadan men det  känns jävligt bra så det kan nog bli bra:)
jag åker på fre med mina föräldrar medans victor åker med klubben imorgon eftersom vissa ska tävla redan på fredagen.
//Arwid

Kommentarer
Postat av: gustav

lägg ner bloggfan

2009-07-02 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0