läkar besök

tjena, idag gick jag upp vid 6 för att sedan kl 06.40 åka till sophia hemmet vi skulle vara där nio. Pappa och jag kom lite tidigt ca två timmar för tidigt så det vart en lång väntan på att läkarn skulle komma. När han väl kom så var det med posetiva besked det är en bristning på inre ledbandet men en lätt sådan och nu är det ju självklart svullet så det är därför det gör onte över hela knät men när svullnaden lägger sig så ska smärtan också göra det. Sedan så fick jag gå till en sjukgymnast som gav mig tre olika övningar för knät som jag ska göra tre gånger om dagen. Sen ska jag tillbaka på fre och kolla läget men det var ju iallfall posetiva besked!. Sedan efter detta åkte jag och pappa och käkade på grillpallataet en 200g hamburgertallrik den satt fint!
vi hämtade också mina nya skor dom var as sköna, är riktigt sugen på att testa dom!!
och nu på kvällen så har jag bara tagit det lungt och kollat hur det har gått för victor !
en ledtråd det gick bra, men han får skriva själv sen:)
hade bra!// Arwid


Mina skor har äntligen kommit hem!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0