läkarbesökare och fotograf

tjena, idag gick jag upp vid 10´tiden och ringde min tränare som sedan vid 13 hämtade mig för att köra mig till röntgen i farsta. Det var en så kallad magnetröntgen det var rätt kul  man fick åka in i en stor låda och sen fick man hörlurar med musik för den lät så mycket när det satt igång sen fick man ligga där i kvart. Efter det så följde jag med victor till hans träning och kollade och lekte fotograf. Det var världens ballaste arena och dom hade en as bra kulring så det blir nog några pass där i sommar !! 

 
Foto: Arwid koskinen

Här ser vi den underbara arenan i sundyberg/Duvbo som vi kommer köra
några pass på i sommar!!// Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0