Med fart i benen


Bilden är tagen i Iten,Kenya där vår svenske löpare Mustafa mohammed tränar på vintern


Här ser ni Musse längst till vänster. Sveriges och en av världens främsta 3000m hinder löpare

Hellu, Min dag började lite knasigt. Jag drömde att väckarklockan ringde så jag hoppade upp ur sängen och tog på mig löparkläderna för att ta min vanliga löparrunda på morgonen. Efter att ha stått å stretchat en liten stund med trötta ögon så sneglade jag lite lätt på löparklockan och fick se att klockan var 05,24 så där stod jag ute på grusgården innan en träning klockan 05,24 så släng dig i väggen rocky balboa !! nej men jag lyckades återhämta mig efter upptäckten och drog mig tillbaka till sängs vilket jag inte skulle ha gjort eftersom att det var soligt på morgonen och när jag vaknade så regnade de. ååå jätte mysigt att springa i regn tänkte jag kl 08,00 på morgonen ... not . men de va bara att hålla minen och springa. sen var det skola ..tråkigt...bla..bla..bla.. sen kom jag hem å packade väskan och åkte ned till storängshallen, ja vår underbart fina friidrotts inomhushall( mycke finare en sätras). när jag kom ner till hallen märkte jag att den var stängd så jag tog tåget till sätra och tränade, och gjorde ett par riktigt starka lopp, så det känns bra inför GP i Göteborg. Det var min underbara dag. I morgon bitti bär det av till storängshallen så hoppas bara den är öppen så att jag lipper åka till sätra. Sätra en en fin arena men jag föredrar huddinge. // Victor uppe före tuppen Hedin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0