midsommar=fiske


Victor älskar och fiska......


Gangster fiske

Tjena, idag har det varit en lugn dag jag vaknade vid 10tiden, sedan vid kl 13 så kom några vänner till mina föreldrar och vi åt god mat både till lunch och middag!
vid sju tiden så började det roliga jag victor och victors LILLA syster Linnea drog på en fisketur till mörtsjön. Vi har fiskat 10 gånger denna sommar och vi har tappat två gäddor och det vart fler idag. Vi tappade två gäddor idag med vi fick upp en abbore iallfall. Den första gäddan bet av hela draget och den andra tappade vi i kanten av sjön eftersom den satt i ögat och det lyckade vi fånga på film som ska läggas upp på bloggen haha.

Kommentarer
Postat av: gustav

haha "föreldrar" ni får mig att ramla av stolen haha

2009-06-20 @ 02:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0