Regn... hoppas att kommande rubriker slipper heta "regn"...


Shit, om solen skiner ska jag inte hänga, jag måste sluta låtsas som det regnar

Hellu, Idag regnade det.... konstigt va ? tror att stockholm har blivit det nya " Bergen" där det sägs att det alltid regnar. Dagens pass fick jag köra i regn men inte minst med de källbrink byggs om å sätra var upptagen pga nån liten tävling å storängshallen var bokad innebanndy å sätra halllen var stängd pga uppvärmning till tävlingen och sumpans arena.... där hade dem fotboll. Jag körde några sekunds intervaller på en gångväg i sätra. Faktist ett rätt skönt pass och jag kännde mig bra i kroppen. Ett stort tack till Peter Lundin (coach) som stod ute i regnet under hela passet, mycket motiverande. I morgon ska jag upp tidigt för att åka till massören sedan väntar två dis pass.. så hoppas att det inte regnar... eller vad spelar det för roll jag tränar ju ändå! // Victor Hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0