regn...... mer regn

tjena, idag gick jag upp rätt tidigt för att sedan åka till sophia hemmet och träffa sn sjukgymnast som hjälper mig med  mitt knä. Han tyckte det såg bra ut och svullnaden hade gått ner mycket sen förra gången. Jag fick några nya övningar som jag ska köra varhe dag tills på tis då jag ska dit igen! Nu börja jag bli riktigt sugen på att få stöta men det är bättre och vänta lite och bli helt bra! Efter det så åkte jag hem och käkade sedan jobbade jag hos farsan. Sen vid Halv åtta åkte pappa och jag till farsta för att göra nya skoinlägg till mina kulskor och andra skor. Och nu efter det så har jag inte gjort nånting kollat på talang finalen men det var inget som avr så imponerande förutom två trollkarar.
// Arwid



En ball bild som en kompis skickade till mig förut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0