regn..och brännboll...

Tjena, idag hade jag sov morgon så jag började kl ´9.50 med idrott det var skönt! på idrotten hade vi brännboll inomhus det var sådär eftrsom när man väl träffade bolljäveln så flög den upp i taket, men man fixade ett frivarv iallafall. Sedan kom farsan och hämtade mig lite tidigare från skolan, vi åkte till solna för att testa storlekar på ett par kulstötarskot vi ska beställa från tyskland det blir nice när jag får dom längtar redan!! efter det lämnade farsan mig i skolan igen och jag tog epan och hämtade upp viktor G en från friidrotten för att sedan åka till källbrink där vi skulle ha en avlsutning för friidrottsgymnasiet. Och gissa vad vi fick göra? jo spela brännboll i spö regn, och det slutade med ett svullet finger och en sträckning haha. Men vi fick iallfall tårta efter så det var bra!! sedan åkte jag och köpte en kebabtallrik det satt fint!!!
hare gött! // Arwid Koskinen

Mina nya skor!!


Kommentarer
Postat av: Liisa Hedin

Va kebabsåsen vit eller röd:O? en fråga från värmland.

2009-06-02 @ 21:30:24
Postat av: Arwid

det var både och;)

i karlstad har dom typ bara vitlöksås eller?

2009-06-04 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0