Regn..regn..och mer regn

Tjena, idag vaknade jag vid nio tiden för att åka till skolan men först gick jag upp och gröt det var gott:). Sedan satte jag mig i epan och åkte till skolan. När jag väl kom fram så hade vi inga lektioner på hela dagen så det var bara att åka hem igen så just nu hatar jag skolan man gör fan ändå ingenting. På vägen hem köpte jag en sallad och sedan åkt jag hem sedan gick jag till victor.H och vi spelade lite musik på våran nya bas. Efter det så gick jag hem och sen dess har jag typ sovit och sedan på kvällen så ändrade victor och jag lite på bloggen, vad tycks?
och imorgon är det tävling i sollentuna ska bli kul som fan!! det är dm för herrar och då stöter jag med 7,26kg kulan mitt personliga rekord med den är 14.83m och det ska krossas!!!!
hade gött! //Arwid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0