Skolan är värdelös

tvåa i världen någonsin i kulstötning han har stött hela 23.06 med den 7.26kg tunga kulan.Idag var det skola igen tyvärr det är helt jävla värdelöst att gå till skolan igentligen för man gör inte ett skit, det ända man gör är att kolla lite film här och där håltimmar sen spela billjard men vad gör man inte för studiebidrag. Efter skolan åkte  jag och tränade men min fader jag körde inte så mycket körde bara igenom kroppen lite inför helgens tävlingar och tog en lång bastu. När jag kom hem så stötte jag lite kula på tomten, det är så lyxigt att jag har en egen kulring på tomten kan lägga upp den bild på den sedan. har vart en varm och skön dag sov gott hade bra!// Arwid

Kommentarer
Postat av: Ibro

Lyckos dig som har en kulring hem! Jag blir lite avundsjuk måste jag säga.

2009-06-03 @ 18:36:31
Postat av: Ibro

Hemma ska det stå.

2009-06-03 @ 18:38:01
Postat av: Arwid

haha aa det är skönt som fan!!:)

2009-06-03 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0