söndag


Här ser vi Piotr Malachowski från polen han vann discusen idag på 66m
men han personliga rekord ligger på 68m och det är han tvåa i världen på
iår.


Piotr Malachowski vann även OS-silver i sommras efter Gerd kanter från
Estland som vann OS-guld!

 
Här ser ni hans kast som gav honom OS-silver!!!!

tjena, Idag så gick jag upp vid 10 tiden för sedan åka in till stan med victor. Vi skulle in dit för att köpa en tröja till mig en träningströja behövs för jag har ingen. Och efter det så åkte vi till sumpan för att victor skulle träna. Han körde hårt det såg as bra ut. Efter det så åkte jag och victor hem och kollade på lag-Em tyvärr så var hela den tävling ett stort jävla misstag för att europas friidrottsförbund har fått dumma iden att komma på nya regler till fridrotten för att locka mer folk till tävingarna men det ända dom nya reglerna gjorde var att göra fler människor arga och besvikna så hoppas dom idioterna som har kommit på denna ide sitter och skäms!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0