The feeling


På bilden ser ni Mo Farah som Musse tränar med nere i Iten, Kenya

Hellu, I dag var det en riktigt ruggig dag. Det har regnat konstant hela dagen, tror inte det har vart en enda sekund då det inte föll regn droppar från himmelen. Så jag bestämmde mig för att åka ner till storängshallen och köra dagens lätta träningspass eftersom att det är tävling i morgon. Jag drog på mig skorna och började springa varv efter varv. Det känndes riktigt bra i dag. Jag har väldigt mycke kraft i kroppen och jag känner mig lätt och avslappnad i löpstilen så jag ser fram emot loppet i Gbg allt mer och mer allt närmre loppet jag kommer. Dem tre sista varven på distancen hoppade Fotios in och körde med, han hade vart ute i regnet och kört innan mig men han var nog inte rädd att bli förkyld eftersom att han körde med t-shirt och kort brallor, men han e ju en viking också den där Fotios. Han har hjälpt mig väldigt mycket med träningen innomhus när jag gick i sjödal, vilket gjorde att jag presterade väldigt bra på tävlingarna den sommaren, ett stort tack till Fotios.Jag hoppas på ett bra lopp, jag vill inte ha för stora färväntningar men jag vill inte vara feg och sätta för små häller, det gäller att hitta balansen. Det var allt jag hade att skriva i dag // Victor Hedin

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer gå skit bra, tänk bara att du ska ge allt. Förvänta dig bara det så går det bra:D

2009-06-04 @ 21:54:52
URL: http://liisahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0