tråkig dag..

tjena, idag har jag bara vart hemma eftersom vi var lediga från skolan. Knät känns lite bättre men ändå låångt ifrån bra:(
imorgon kl 9 ska jag till sophiahemmet för undersökning av knät och förhoppningsvis få rönkta knät. Så får man hoppas på det bästa att det inte är något mer än en sträckning på ledbandet för då är läkningstiden inte så lång kanske kan börja träna om 2veckor. Idag åkte Victor ner till Göteborg för morgondagens tävlingar så vet inte om han kan skriva sitt inlägg. Men håller tummarna för honom !!!!
mina nya skor har kommit till sverige och till löplabbet i solna så jag ska åka och hämta dom imorgon!! synd bara att man inte kan testa dom....:(
hade bra!! //Arwid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0