En riktgit solig försommar dag


På bilden ser ni Arne Andersson och Gunder Hägg som kämpar om segern på en fullsatt stadion.

Hellu, I dag har det vart en riktigt skön dag. Det började med att jag tog bussen till skolan. När jag kom till skolan fick jag reda på att jag bara hadde två  hela skoldagar kvar tills skolavslutningen eftersom onsdag och torsdag gick bort denna vecka för att treorna skulle ta studenten å ha massa shit. och hela nästa vecka försvinner eftersom att jag ska till Göteborg för att tävla i årets första Folksam GP gala som kommer att utföras på slottsskogsvallen där Arne Andersson kom tvåa efter Gunder Hägg som dessutom satte världsrekord på engelska milen detta lopp 4,06, 2.

När jag kom hem från skolan satte jag på mig löparskorna och sprang ut på en löpar runda, skönt väder, varmt och svettigt. efter träningen satte jag mig och kollade på stockholmmarathon med morsan som jag spelat in från helgen. jag känner mig helt okey i kroppen och några träningspass till så kommer jag nog hitta kännslan jag leter efter som jag ska ta fram till GP galan nästa tisdag. Fast innan jag åker ner till Gbg så komme jag att köra ett 400m lopp på SAYO för att få fart på benen. de va allt jag hade att skriva om i dag // victor hedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0