yeahh!


Tävlingen avgörs på Ullevi!!

tjena, idag har jag jobbat hela dagen men idag så hämtade folk sina jobba så det var bra! Efter det vid ca 5 tiden så tränade jag och det gick as bra!! tekniken stämmde bra och kulan flög låångt och det vårdar gott inför lördagens tävlingar i göteborg!!victor har inget internet på sitt hotell så han kommer inte kunna skriva och det kommer inte jag heller att kunna göra för jag har ingen bärbar dator!
men om ni vil se hur det går för oss gå in på denna länk: http://www.vuspelen.just.nu/
Den upptateras efter varje dag tror jag och jag tävlar på lör och victor tävlar på sön!!
hade bra hörs på mån!!
//Arwid


Kommentarer
Postat av: Ibro

Lycka till Arwid!

2009-06-25 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0