Sätraspelen

Tjena det här är mitt första inlägg på victors och min blogg. Idag har jag tävlat i friidrott i kulstötning på en tävling som heter sätraspelen. Victor följde med och hejjade på, Nu tillbaka till resultatet jag vann tävlingen på 18.75 vilket är rätt ok förutsatt att mitt personliga rekord ligger på 19.02 utomhus jag hade 19.30 inomhus. men jag är ändå inte nöjd det finns mycket mer och det kommer bli längre:)! tävlingen var kl 10.05 på morgonen så man var inte så pigg men det gick bra ändå. Nästa helg så är det en tävling i sollentuna som heter SAYO där ska jag köra med med män som kör med 7,26 kg kulan och min egen ålder p17 som kör med 5kg. Jag ser verkligen fram emot nästa helg!!!
hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0