fredag lång dag!


undra hur mcyket han tar i knäböj:O?haha
här är en kulstötare vid namn george woods. han är glidstötare och
körde mellan 60-70-80 talet. Han satte även 1974 nytt inomhus världsrekord
på hela 22.01.Och det är han än idag 5a genom tiderna på.Han har
även vunnit två stycken OS-Silver.


tjena, idag har man inte haft ork att gå i skolan igentligen för vi hade ju lov om en dag. Men självklart ska alla lärare börja på nya saker dom sista lektionerna innan lovet sånt stör jag mig på som fan. Men men tillslut var dagen över och jag åkte hem för jag slutade 12.25 så åkte hem och käkade innan jag for till träningen. Där träffade jag victor han låg och sov på häjdhoppsmattan,han hade precis avrt ute och sprungit. Efter det var det min tur att träna jag stötte kula det var kul fast segt. Vi tävlade vem som kunde stöta in i väggen med 3kg kulan ca 23m till väggen. jag tävlade mot niclas, det började med att niclas träffade väggen först.... men sen träffade även jag men en bit längre in på väggen så jag vann! fast enligt niklas var det utom tävlan för jag stötte för många stötar haha. Efter ca 2tim långt kulpass så körde jag lite styrka det var skönt att köra ut sig lite innan vilan i helgen!:)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0