helg!



tjenare, idag har jag vart i skolan det var rätt stressigt i morse jag gick upp vid sju tiden, Sen skulle jag klippa håret och så för det var skolfoto idag och när jag väl skulle göra det så funkade ju inte rakmaskinen men det löste sig till slut!
när jag kom till skolan hade vi tre lektioner och sedan skolfoto:)
jag slutade 12.25 så jag han hem och beställa ne pizza innan träningen var så jävla hungrig. Efter det fick jag as ont i magen man kan ju undra vad som var på den pizzan...
vid fyra tiden åkte jag till träningen och idag var det kula på programmet det gick väl hyfsat med det var jävligt segt idag men det gick ändå.
och nu sitter jag här och avslutar det sista på nya designen som victor och jag gjorde igår natt;)
hoppas ni gillar den!!
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0