seg dag...



den blåa till höger är det! den ser risig ut men vad sja man förvänta sig
den har stått i en lada i typ 10år,men den är rostfri!!

tjena, idag vaknade jag väldigt sent vid tolv tiden men var riktigt trött så det behövdes lite sova. Efter jag hade ätit lunch det vart ingen frukost, så drog jag ut och hjälpte morsan och farsan som häll på att rensa på tomten.Vi har precis fällt ett träd så det fan mycket att rensa jag lyfta stubbar!!
efter det så drog jag och victor och fiskade men det gick som vanligt mend et var väldigt skönt ute helt vindstilla på vattnet och lagom tempratur!
när jag kom hem så har jag inte gjort mycket, föruom att jag ringde på en volvo idag i norrland en volvo 242 från 1975. Man kan säga att han var en riktig norrlänning haha. Får se hru det blir med bilen men det är en perfekt bil för att bygga volvo!!
den har bara en ägare och ha rvart avställd från -97 och har bara gått 13000mil så den lär vara i rätt bra skick:)
//Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0